Wednesday, November 21, 2012

be strong wani gedik :)

haritu i got a text from wani. nak type apa yg dia tulis panjang tapi apa yg dia text tu mengisahkan yg dia tak boleh nak lupakan syauqi, dia sedih and stuffs. korang tau lah kan mcm mana perasaan org yg putus cinta? siapa yg pernah lalui mesti dia faham, siapa yg bercinta, mesti dia dapat rasa :)

i ve tried everything to cool her down but, i know first of all i'm not in her shoes. but i ve tried my best biar dia rasa sejuk sikit. aku pun taktau nak nasihat mcm mana sebenarnya sebab aku tak pernah lalui. aku dengan mirul pun alhamdulillah takde pape, so aku tak dapat nak bayangkan betapa sakitnya kalau perkara tu terjadi dekat aku *minta dijauhkan ameen.


lepastu dia ada text lagi. dua hari leas kot tak ingat haha dia cerita lagi pasal syauqi. truth be told, aku hanya mampu bagi nasihat tanpa berfikir yg dia mampu ke tak untuk buat semua tu. tapi aku harap dia cuba. siapa nak tolong kau lagi wani kalau bukan diri kau? kalau kau mintak nasihat pakar cinta pun *waaahh ada ke? haha pokok pangkalnya semua terpulang pada diri kau. kitorang #TeamKawanKawanSweet akan cuba untuk ada dengan kau selalu. insyaAllah :') kau jangan sedih sedih lagi tau wani gedik? senyum macam ni :D hihi and btw i found this on tumblr if i'm not mistaken. may this help babehh :)





kalau hati kita tak mampu nak bertahan, sedih kian merundum hati, pulang lah kita kepada yg Maha Pencipta. Dia yg mewujudkan perasaan dalam hati kita. Dia yg menentukan qada' dan qadar. mengadulah dekat Dia wani. He said 'Call upon Me and i'll respond to you' . minta kat Dia supaya dia dapat bagi kau kekuatan untuk hadapi semua ni :) 


No comments:

Post a Comment